بزرگترین وب تفریحی ایرانی

مخاتبان ما از ۱۰ سال تا ۱۱۰ سال

بزرگترین وب تفریحی ایرانی

مخاتبان ما از ۱۰ سال تا ۱۱۰ سال

Matin Hekmatpour - Ye Roze Paeizi

دانلود آهنگ جدید "متین حکمت پور" به نام یه روز پاییزی با دو کیفیت متفاوت



 
ادامه مطلب ...

خداحافظی علی مرادخانی پس از چهار سال از معاونت هنری ارشاد

خداحافظی علی مرادخانی پس از چهار سال از معاونت هنری ارشاد
سیدمحمدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت ارشاد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، سیدمحمدمجتبی حسینی را به عنوان معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.


به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به سیدمحمدمجتبی حسینی آمده است:

«نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رشته‌های مختلف هنری به‌موجب این حکم به سمت «معاون امور هنری» منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد در رونق بخشیدن به فعالیت‌های هنری، حمایت از تولید آثار و محصولات هنری، تقویت نهادهای صنفی و توسعه حضور فرهنگی هنری ایران در جهان موفق و مؤید باشید.»

حسینی دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی و هنر است و از جمله سوابق وی می توان به مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده تام الاختیار وزیر و دبیر شورای ارزیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور، نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فنی و حقوقی شورای عالی میراث فرهنگی کشور، عضو هیات امنای مجمع کتابخانه های بزرگ کشور (مکتب)، عضو کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیرعامل و و عضو هیات مدیره کتابخانه و موزه ملی ملک و .... اشاره کرد.


  ادامه مطلب ...

صحبت های جالب مونا فرجاد بازیگر ماهورا...

مونا فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا در فیلم «ماهورا» ساخته حمید زرگرنژاد حضور پیدا کرده است. «ماهورا» فیلمی دفاع مقدسی است.

مونا فرجاد بازیگر فیلم «ماهورا» درباره پیش تولید و شرایط ساخت این فیلم گفت:
«بازی در این فیلم شرایط خاص خود را دارد. به حدی این فیلم سخت بود که نمی‌شود درباره آن توضیح داد. ما یک چیزی درباره سختی می‌گوییم. یکی از کارهای که باید انجام می دادم و بسیار هم سخت بود قرار گرفتن داخل یک قایق بسیار باریک بود که برای انجام آن بسیار عذاب کشیدم. برای پلان به پلان این فیلم زحمت کشیده شده است. تمام کسانی که در این پروژه حضور داشتند با دل و جان کار کردند. ساخت «ماهورا» یک کار نشدنی بود که توسط دوستان انجام گرفت. کارهایی که در این سینما نمی‌توان انجام داد را ما در این کار شاهد بودیم. من روزی که ساعد سهیلی را سر کار دیدم نشناختم. به این دلیل که گریم عجیب و غریبی داشت و در نوع خود جالب توجه بود. »

 

ادامه مطلب ...