بزرگترین وب تفریحی ایرانی

مخاتبان ما از ۱۰ سال تا ۱۱۰ سال

بزرگترین وب تفریحی ایرانی

مخاتبان ما از ۱۰ سال تا ۱۱۰ سال

شکوهی: برای اجرای تهران سورپرایز‌ها و ترانه‌های جدیدی تدارک دیده‌ایم

شهرام شکوهی که به تازگی قطعه «داغ اون روز» را منتشر کرده، 3 بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت خواهد داشت. اخیرا در فضای مجازی خبری به اشتباه منتشر شده بود که کنسرت سوم بهمن ماه شکوهی در تهران لغو شده است.

ظاهرا تعدادی از فروشگاه های عرضه بلیت کنسرت های موسیقی به اشتباه این خبر را به متقاضیان بلیت اعلام کرده بودند که باعث ایجاد شایعاتی در محیط مجازی هم شده بود؛ از جمله اینکه شهرام شکوهی بیمار است و نمی تواند در این شب روی صحنه برود.

خبرنگار برای پی گیری این شایعه با شهرام شکوهی تماسی برقرار کرد و خواننده آلبوم موفق مدارا که در مسیر تهران به سنندج بود تا در این شهر روی صحنه برود، این شایعه را تکذیب و اعلام کرد که در صحت و سلامت کامل قرار دارد:« طی چند روز گذشته تماس هایی داشتم که حالم را می پرسیدند. خودم هم تعجب کرده بودم که داستان چیست. خدا را شکر به تازگی از کنسرت بسیار خوب زاهدان و زابل بازگشته ایم و در حال سفر به سنندج هستیم. به همراه اعضای ارکستر با انرژی فراوانی به فکر کنسرت تهران هستیم و علاوه بر اجرای قطعات محبوب مردم، سورپرایزها و ترانه های جدیدی هم برای این کنسرت تدارک دیده ایم.»

بلیت فروشی اینترنتی کنسرت شهرام شکوهی از طریق وب سایت www.exirconcert.com انجام می شود.


استاد شهرداد روحانی به ایران بازگشت


استاد «شهرداد روحانی» وارد ایران شد. این چهره مطرح موسیقی ایران در ساعت یک بامداد سه شنبه 23 دی ماه قدم بر خاک کشور خود گذاشت. استاد روحانی پس از مدتها برای اجرای روزهای دوم و سوم بهمن ماه در تالار بزرگ وزارت کشور خود را به ایران رساند. آقایان «حمید اسفندیاری» (مدیر برنامه شهرداد روحانی)، «مهراز بیک محمدی» (مدیر گروه فرهنگی هنری سل.لا.سی)

و «سهند مهدی زاده» (آهنگساز و از سوی موسسه آوای مهربانی) به استقبال رهبر و تنظیم کننده سابق ارکستر «یانی» رفتند. کنسرت شهرداد روحانی طی روزهای دوم و سوم بهمن ماه به همت موسسه فرهنگی و هنری «آوای مهربانی» و به تهیه کنندگی خانم «عاصمه فندرسکی» برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر نشست خبری این برنامه صبح روز چهارشنبه در تالار وحدت تهران برگزار می شود که گزارش و عکس های مربوطه به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

گفتنی‌ست هم‌زمان با ورود وی به ایران سایتی با عنوان www.shahrdadconcert93.ir آغاز به فعالیت نموده که گزارش زوزشمار رویدادهای مربوط به این موزیسین برجسته را پوشش خواهد داد.

پیام صالحی

به این باور دارم که زندگی دوست داشتن است و باور کنید به عشق شما برمی گردم». 
این را پیام صالحی می گوید، یکی از بنیانگذاران اولین گروه تاریخ موسیقی پاپ ایران که با گروه آریان برای نسلی خاطره ساز شد و حالا، بعد از انحلال این گروه، با آلبومی مستقل به دنیای موسیقی بازگشته است: «برمی گردم». 
آلبوم «برمی گردم» 14 آهنگ دارد و ترانه های آن را یاحا کاشانی، شراره فرنژاد و مهرزاد امیرخانی، ترانه سرا و دوست مرتضی پاشایی سروده اند. آهنگ های آن را چهره های مطرحی مثل مازیار فلاحی، بابک جهانبخش، ماهان بهرام خان، میلاد ترابی، شراره فرنژاد، یاحا کاشانی، انوشیروان تقوی، پیام هوشمند، پیام صالحی و سینا شعبان خانی ساخته و تنظیم قطعات را شهاب اکبری، حامد برادران، انوشیروان تقوی، پیام هوشمند، کوشان حداد و میلاد ترابی بر عهده داشته اند. 
فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، مهران فرشباف، مسعود همایونی، هومن نامداری، پیام طونی، اشکان موسوی، کیان دارات، پیام صالحی و حامد برادران نیز با گیتار کلاسیک، ویولن، ساکسفون، گیتار الکتریک، آکاردئون، پرکاشن و بوزوکی در «برمی گردم» به نوازندگی پرداخته اند. 

پیام صالحی که در نوجوانی سنتور را نزد آزیتا حاجیان، شاگرد فرامرز پایور فرا گرفته، سپس پیانو و آواز و در نهایت گیتار را نیز آموخته و در دوران سربازی در کرمانشاه با علی پهلوان آشنا شده، آشنایی ای که به تشکیل گروه آریان انجامید و حرکتی نو در موسیقی پاپ بعد از انقلاب را رقم زد. آلبوم «و اما عشق» گروه آریان، عنوان پرفروش ترین آلبوم موسیقی را به دست آورد و همکاری با هنرمندان مطرحی مثل کریس دی برگ در کارنامه گروه آریان ثبت شد. 



اما حالا پیام صالحی در آلبوم مستقل خود، با هنرمندان مطرح موسیقی پاپ همکاری کرده و اثری ارائه کرده که در برخی قطعات، به خصوص با صدای ویولن، آهنگ های محبوب آریان را به یاد می آورد.