بزرگترین وب تفریحی ایرانی

مخاتبان ما از ۱۰ سال تا ۱۱۰ سال

بزرگترین وب تفریحی ایرانی

مخاتبان ما از ۱۰ سال تا ۱۱۰ سال

شکوهی: برای اجرای تهران سورپرایز‌ها و ترانه‌های جدیدی تدارک دیده‌ایم

شهرام شکوهی که به تازگی قطعه «داغ اون روز» را منتشر کرده، 3 بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت خواهد داشت. اخیرا در فضای مجازی خبری به اشتباه منتشر شده بود که کنسرت سوم بهمن ماه شکوهی در تهران لغو شده است.

ظاهرا تعدادی از فروشگاه های عرضه بلیت کنسرت های موسیقی به اشتباه این خبر را به متقاضیان بلیت اعلام کرده بودند که باعث ایجاد شایعاتی در محیط مجازی هم شده بود؛ از جمله اینکه شهرام شکوهی بیمار است و نمی تواند در این شب روی صحنه برود.

خبرنگار برای پی گیری این شایعه با شهرام شکوهی تماسی برقرار کرد و خواننده آلبوم موفق مدارا که در مسیر تهران به سنندج بود تا در این شهر روی صحنه برود، این شایعه را تکذیب و اعلام کرد که در صحت و سلامت کامل قرار دارد:« طی چند روز گذشته تماس هایی داشتم که حالم را می پرسیدند. خودم هم تعجب کرده بودم که داستان چیست. خدا را شکر به تازگی از کنسرت بسیار خوب زاهدان و زابل بازگشته ایم و در حال سفر به سنندج هستیم. به همراه اعضای ارکستر با انرژی فراوانی به فکر کنسرت تهران هستیم و علاوه بر اجرای قطعات محبوب مردم، سورپرایزها و ترانه های جدیدی هم برای این کنسرت تدارک دیده ایم.»

بلیت فروشی اینترنتی کنسرت شهرام شکوهی از طریق وب سایت www.exirconcert.com انجام می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد