بزرگترین وب تفریحی ایرانی

مخاتبان ما از ۱۰ سال تا ۱۱۰ سال

بزرگترین وب تفریحی ایرانی

مخاتبان ما از ۱۰ سال تا ۱۱۰ سال

داروی تهیه شده ایران ،ایدزرا ازبین نمی‌برد

داروی تهیه شده ایران ،ایدزرا ازبین نمی‌برد:

ایرنا:معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دارویی که اخیرا توسط پزشکان ایرانی برای بیماری ایدز تهیه شده، ویروس ایدز را از بین نمی‌برد و درمان‌کننده نیست.
دکتر”رسول دیناروند” روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود:این دارو فقط باعث جلوگیری از بروز عفونت‌های ثانویه این بیماری می‌شود و اکنون در حال گذراندن مراحل بررسی و تایید مجامع بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه تاکنون داروهای ضد ویروس ایدز موفق نشده‌اند که این پاکسازی ویروس را انجام دهند، تاکید کرد: هنوز دارویی برای درمان ایدز توسط دانشمندان دنیا کشف نشده‌است.
دیناروند، اظهارداشت: از پنج سال گذشته یک ایده جدید برای تهیه دارویی از ترکیب مواد گیاهی شیمیایی که می‌تواند سیستم ایمنی بیماران مبتلا به ایدز را بهبود ببخشد، مطرح شد.
وی،ادامه داد: با یک تیم گسترده متشکل از دانشمندان و محققان، تحقیقات عظیم این ترکیب مورد ارزیابی قرار گرفت و داروی کنترل علائم ایدز کشف شد و درصورت تایید نهایی آن توسط مجامع بین‌المللی، قابل استفاده خواهد بود.
معاون وزیر بهداشت در بخش دیگری از این گفت وگو به فعالیت شرکت “بیودارو” (وابسته به بخش سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) در زمینه راه‌اندازی مرکز پلاسماگیری اشاره کرد.
وی در این زمینه گفت که این مرکز با مشارکت وزارت بهداشت، سازمان انتقال خون و شرکتهای دارویی داخلی و خارجی راه‌اندازی شده‌است و تمامی م

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد